Sabtu, 30 Agustus 2014

πασχολημ

Με τόσες πολλές αυτοματοποιημένες υπηρεσίες απάντησης για τις επιχειρήσεις εκεί έξω, οι πελάτες συχνά θεωρούν τους εαυτούς τους πολύ απογοητευμένοι, που επιθυμούν θα μπορούσαν να μιλήσουν σε μια ζωντανή υπηρεσία τηλεφωνητή αντ 'αυτού. Υπηρεσιών Απαντώντας έχουν πάει τη διαδρομή της γραφής επιστολής - είναι όλα φύγει με τους υπολογιστές σε μια προσπάθεια να κάνει τη ζωή πιο απλή. Ωστόσο, οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν να μιλήσουν σε ένα πραγματικό πρόσωπο, όταν πρόκειται για τις ανησυχίες τους, παρά ένα κρύο, αναίσθητος μηχανή.

Από τη στιγμή που ένα πραγματικό πρόσωπο που απαντά σε μια κλήση ή να μεταφερθούν σε μια ζωντανή υπηρεσία τηλεφωνητή, ένας δεσμός αρχίζει να σχηματίζεται. Προσωπικά αλληλεπίδραση αρχίζει από την πρώτη κιόλας χαιρετισμό, και η αίσθηση ότι ο πελάτης σας δεν είναι απλά ένα εμπόρευμα να μεταφέρεται πάνω σε μια αυτοματοποιημένη καταγραφή μπορεί να είναι συντριπτικά συγκινητικό. Φυσικά, με απασχολημένος τηλεπικοινωνιακές ανάγκες του σήμερα, οι πελάτες σας μπορεί να λάβει μόνο ένα φιλικό ηχώντας φωνή και ένα αισιόδοξο τρόπο, αλλά αυτό είναι πραγματικά το μόνο που χρειάζεται για να διατηρηθεί μια θετική προοπτική σχετικά με την επιχείρησή σας.

Με την εξατομικευμένη προσοχή και την αλληλεπίδραση που πηγαίνει σε μια ζωντανή υπηρεσία τηλεφωνητή, οι ανάγκες του καλούντος επαγγελματικά συναντήθηκαν, αλλά με μια προσωπική πινελιά που κάνει ο πελάτης αισθάνεται σαν τις ανησυχίες, τις καταγγελίες τους, και οι ερωτήσεις είναι πραγματικά σημαντικό για την επιχείρηση.

Αυτό πρέπει να έχουμε κατά νου όταν ψάχνετε για μια υπηρεσία για την επιχείρησή σας. Ένα ζωντανό υπηρεσία τηλεφωνητή θα πρέπει να λαμβάνονται από τους πελάτες σας με ανοιχτές αγκάλες, καθώς θα είναι σε θέση να εκφράσουν τις ανησυχίες τους σε κάποιον που θα μπορούσε πραγματικά να είναι σε θέση να κατανοώ και να νοιάζονται για το τι προβλήματα μπορεί να έχουν. Μια τέτοια παροχή θα κάνει τους πελάτες σας να αισθανθεί σημαντικό και φροντίδα, η οποία είναι ακριβώς ό, τι θέλετε για αυτούς. Όταν ένας πελάτης αισθάνεται φροντίδα, τη γνώμη τους για την επιχείρησή σας είναι πολύ υψηλότερο από ό, τι εάν ο πελάτης σας μεταφέρθηκε σε ένα ψ

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar