Sabtu, 30 Agustus 2014

αυτόματο τηλεφωνη

Επιτρέψτε μου να μεταφέρετε την κλήση σας." Τι περνάει από το μυαλό σας όταν ακούτε αυτά τα λόγια; Έχετε οράματα να τεθεί σε αναμονή, περιμένοντας κάποιον άλλο να έρθει στη γραμμή, επαναλαμβάνοντας αυτό που μόλις είπατε, και στη συνέχεια να ακούσει μία ακόμη φορά, "Επιτρέψτε μου να μεταφέρετε την κλήση σας;" Αισθήματα απογοήτευσης που σε σας και την εμπιστοσύνη στην εταιρεία που καλέσατε αρχίζει να μειώνεται. Είναι ένα παιχνίδι των μουσικών τηλεφώνων έπαιξε σε μια μελωδία που κανείς δεν απολαμβάνει.

Αν δεν σας αρέσει να μεταφέρεται από άτομο σε άτομο μέσω τηλεφώνου, οι πελάτες σας δεν με νοιάζει γι 'αυτό, είτε. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να μεταφέρει τους καλούντες χωρίς να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα στην πορεία.

Ακούστε το ζήτημα του καλούντος. Ακόμα κι αν νομίζετε ότι ξέρετε αμέσως τι οι άνθρωποι θέλουν και ποιος μπορεί να τους βοηθήσει, να τους ακούσουμε. Μην διακόπτετε. Θα μπορούσατε να μάθετε κάτι που θα αλλάξει το μυαλό σας για το πώς να χειριστεί την κλήση.

Αποφύγετε λέγοντας τη λέξη «μεταφορά». Πείτε στους ανθρώπους που θα πρέπει να "στείλει" την έκκλησή τους σε άλλη υπηρεσία ή υπάλληλο. Προσφορά για να "συνδεθεί" τους ή "βάζουμε μέσα" σε κάποιον άλλο. Χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό όρο μπορεί να σώσει καλούντες σας αδικαιολόγητο άγχος και συναδέλφους από την υποχρέωση να ασχοληθεί με νευρικός πελάτες.

Ελέγξτε για να βεβαιωθείτε ότι το πρόσωπο στο οποίο θέλετε να στείλετε την κλήση είναι πραγματικά διαθέσιμες. Ο πελάτης σας δεν θα είναι ευτυχής εάν η κλήση πηγαίνει απροσδόκητα μέσα σε έναν αυτόματο τηλεφωνητή. Εάν γνωρίζετε ότι το πρόσωπο που μπορεί να βοηθήσει δεν είναι, ρωτήστε πριν από τη μεταφορά κλήσεων στο φωνητικό ταχυδρομείο. Μπορούν να προτιμούν μια άλλη διαδρομή.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε το σωστό πρόσωπο πριν συνδέσετε την κλήση. Αν δεν είστε σίγουροι, ρωτήστε τον καλούντα να περιμένουν, ενώ έχετε ελέγξει. Πείτε καλούντες γιατί θα πρέπει να τις μεταφέρετε.

Δώστε το συνομιλητή σας το όνομα και την άμεση αριθμό του προσώπου στο οποίο θα κατευθύνουν την κλήση. Με αυτόν τον τρόπο, εάν υπάρχει μια αποσύνδεση, ο πελάτης σας ξέρει ποιον να ρωτήσω για το πότε θα καλέσουμε. Εάν έχετε τη δυνατότητα να παραμείνουν στη γραμμή και να κάνει μια εισαγωγή, ότι είναι το καλύτερο.

Αν θέλετε να παρέχει εξυπηρέτηση των πελατών που θα ενθουσιάσει τους καλούντες σας, προσφέρουμε το όνομα και αριθμό τηλεφώνου σας και να καλέσει τους ανθρώπους να σας καλέσουμε, αν οι ανάγκες τους δεν ικανοποιούνται ή τις ερωτήσεις τους, δεν έχουν απαντηθεί. Το προσεγμένο και προσεκτικά τη μεταφορά κλήσεων αντανακλά θετικά σε ολόκληρο τον οργανισμό σας και θα εξαλείψει τα μουσικά τηλέφωνα.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar